Geoblog.pl    adajurekispolka    Podróże    Dookoła świata    W podróży czasami dzieją się rzeczy złe

W podróży czasami dzieją się rzeczy złe

Peru
Peru, Cusco

Miałem coś wam napisać wesołego.
Ale news jaki dostaliśmy na FB spowodował że odeszła mi ochota.
Jeden z uczestników wyprawy dookoła świata na motorach nie żyję http://www.xpresstour.pl/
Co prawda nie znaliśmy chłopaków osobiście ale zawsze mijaliśmy się po naszych ścieżkach.
Szczere kondolencje dla rodziny

katamax
katamax - 2013-08-19 14:56
Aż łezka się kręci w oku kiedy ginie ktoś nieprzeciętny i to w jaki sposób pisze o tym przyjaciel. Wcale się nie dziwię , że ochota Wam odeszła na pisanie czegoś wesołego... Teraz mam jeszcze bardziej świadomość tego, że nie każda podróż kończy się happy end`em, więc tym bardziej trzymam kciuki za szczęśliwy powrót waszej czwórki, myślę o Was razem i o każdym z osobna i naprawdę boję się o was, ale z drugiej strony mam tego świadomość , że także tu w miejscach dobrze nam znanych to constans jest złudne i nie wiesz czy doczekasz następnej godziny lub dnia, życie jest bardzo kruche, więc cieszmy się tym co jest tu i teraz i spełniajmy swoje marzenia póki nie jest za późno. Każdy ma nadzieję , że będzie żył długo i szczęśliwie , ale nie zawsze tak jest. Obyśmy żyli długo i szczęśliwie i oby zdrowie było tego Nam wszystkim życzę, a z resztą .....z resztą spraw to my już sobie poradzimy.

zula - 2013-08-19 20:16
Straszny wypadek a gdy ginie człowiek , którego marzenia zostają nagle przerwane to ...co tu dużo pisać...ogrom smutku dla najbliższych...

Zasoby: 230 wpisów230 285 komentarzy285 400 zdjęć400 16 plików multimedialnych16