Geoblog.pl    adajurekispolka    Podróże    Dookoła świata    Korespondent Ada nadaje ....

Korespondent Ada nadaje ....

Australia
Australia, Sydney

No w końcu kupiliśmy ten samochód ileż można wybierać jeździliśmy oglądaliśmy - że też Tacie się chcę. Samochód jaki jest każdy widzi po co jeździć i marudzić. Nie rozumiem dorosłych - ja jak coś chce idę do taty i on mi kupuje albo do mamy zależy do kogo mam bliżej. Czasami wymaga to drobnych negocjacji ale żeby cały dzień kupować auto - przepraszam muszę policzyć 5 dni. Nie podoba mi się tutaj bo nie ma placów zabaw - Place są ale za każdym razem jak jedziemy koło jakiegoś to tata z mamą mówi zaraz, za chwilę. Czy ci dorośli to muszą ciągle coś załatwiać. Poszli by na plac zabaw i już ......
A woda jest tutaj cieplejsza ;).
Podobno jedziemy na jakiś Outback .... i tam będą kangury mama nadzieje, że place zabaw też będą bo jak nie to zacznę tuptać nogą i będę płakać. A tata z mama wiedzą, że ja potrafię płakać i aferzyć ;).
Ale samochód jest fajny Mama wczoraj jechała i mówiłam jej jak jechać Dawaj mama dawaj ... ale kilka razy jej zgasł... tato niech nie będzie taki mądry też mu gaśnie na światłach. Mówiłam mamie kieruj prosto a ona i tak swoje, żebym się nie odzywała bo nie może się skupić. A jakieś dziwne te auto bo trzeba samemu biegi zmieniać ;)
A widziałam ten duży most i jakaś operę - ale nikt nie śpiewał ?.
Nie wiem niby opera a nikt nie śpiewa dziwne tutaj mają zwyczaje no i jechaliśmy z Jurkeim pociągiem to było najlepsze ;).

Pozdrowienia z Sydney Ada i Jurek

RODZINKA
RODZINKA - 2013-02-08 10:11
WITAM I GRATULUJE WAM WSPANIAŁYCH CHWIL NA POZNAWANIU NOWYCH ŚCIEŻEK AUSTRALII ,I ZWIEDZANIE NOWYCH ŚCIEŻEK KRAJOBRAZU JAKI JEST. TOBIE ADUNIU I JURKOWI ABY JAK NAJSZYBCIEJ SPOTKAC PLAC ZABAW MYŚLE ZE NAPEWNO PRZESTRZEŃ PRZYRODY BĘDZIE DLA WAS WIELKĄ RADOŚĆIA .POZDRAWIAM

katamax
katamax - 2013-02-08 10:13
Gratulacje! No to teraz 3-mam kciuki za szczęśliwą i bezawaryjną podróż. Niech Australia okaże się Wam przyjazna i bezpieczna. Jurek rozwija się i rośnie w drodze. A zmienia się co zdjęcie to większy. Muszę przyznać, że Ada też wyrosła.
Pozdrowienia od Sary i Jasia. Wsyscy 3mamy kciuki i życzymy bezpiecznej i szerokiej drogi.

Zasoby: 230 wpisów230 285 komentarzy285 400 zdjęć400 16 plików multimedialnych16