Geoblog.pl    adajurekispolka    Podróże    Dookoła świata    Lądowanie w krainie Hobbita i Orków

Lądowanie w krainie Hobbita i Orków

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Auckland

Wydawać by się było, że Nowa Zelandia to przyjemny kraj, a tutaj taka niespodzianka.Wiem że tata obciął włosy i nie wygląda na wzbudzającego zaufanie.W każdym razie my z Jurkiem dostaliśmy wizę wjazdową, a tata z mamą zostali poddani szczegółowej kontroli na temat po co, dlaczego, w jakim celu itp czyli wszystkie te bezsensowne pytania jakie zadają dorośli. No ja jak się pytam po raz 10 dlaczego, to mam jakiś cel ... poznania świata. A ta Pani, która przyszła to ja nie wiem .... mogła mnie zapytać co zaoszczędziło by nam 2h czasu, które spędziliśmy na tzw. odprawie w biurze imigracyjnym. Zawsze myślałam, że to ja jestem od zadawania pytań! A i powiem wam w tajemnicy, że już wiem co mój Piotruś ma środku. Pan go prześwietlił na granicy w jakiejś maszynie z dużym napisem X-Ray ... i powiedział żadnych ciał biologicznych nie ma. Hmm... teraz to on się na mnie dziwnie patrzy - ale ja mówię Piotruś nie martw się ja cię przytulę i będzie wszystko dobrze ;) aż się uśmiechnął jak to usłyszał. Jurka też chcieli prześwietlić, ale nie pozwoliłam :)
P.S
Muszę już kończyć bo Internet jest tutaj koszmarnie drogi.

Kasia
Kasia - 2012-12-08 20:47
Adusia dba o Jurka, żeby mu się krzywda nie stała :) prześwietlać im się zachciało pf! Ale genialnie dzieci wyglądają na tej podłodze, zapewne jeszcze w tym biurze. Myślę, że Daniel po obcięciu włosów wzbudza większe zaufanie, aniżeli z pomarańczowym irokezem hehe :) oby jak najmniej takich kontroli i długich przepraw! :)

genek
genek - 2012-12-09 11:25
darmowy net jest w kazdym mcdonaldzie - tylko ze najlepiej chodzic tam poznym wieczorem bo za dnia jest na korbe. no i kupcie sobie nr vodafona to chyba najtanszy net w NZ. bagazy az tak duzo jak na 4 os nie macie. My na 3 os mielismy 43 kg no i z lotniska do mangere szlismy pieszo ... az sie zlitowal nad nami jakis tubylec i nasz podrzucil do hotelu...

Zasoby: 230 wpisów230 285 komentarzy285 400 zdjęć400 16 plików multimedialnych16