Geoblog.pl    adajurekispolka    Podróże    Dookoła świata    To już jest koniec - dlaczego skonczylismy

To już jest koniec - dlaczego skonczylismy

Niemcy
Niemcy, Berlin

To już jest koniec naszej wyprawy lądowanie w zimnym Berlinie a jeszcze nie dawno ciepło w Kartagenie.
Dlaczego skończyliśmy powód jest prosty - koniec kasy być może gdyby nie utrata auta w Australi to byłoby inaczej jednak w Lotto nie wygraliśmy sponsorów brak ;(.
Miało być rok ale zabrakło kilka dni gdyż wyjeżdżaliśmy 1.12.2012 w każdym razie dziękuję całej mojej rodzince za wsparcie że wytrzymała ze mną moje szatańskie pomysły.
Wszystkim czytelnikom naszych wypocin, za wsparcie krytykę itp.
Dziękuję też Genkowi, którego rady z podróży i blog okazały się cenna wskazówka.
Na pewno coś jeszcze napiszemy jak to jest po powrocie - ALE NIE CHCIAŁO NAM SIE WRACAĆ
------------
Jeśli ten blog będzie dla kogoś inspiracją lub pomoże w podjęciu decyzji lub ma pytania proszę pisać na priv lub FB.
W każdym razie z małymi dziećmi się da
---------------------
Pozdrawiamy Daniel, Ania, Jurek i Ada

aga
aga - 2013-11-21 08:53
wielki szacun, tez nikt nie mówi że to nie koniec :) jeszcze wiele do obejrzenia :)

genek
genek - 2013-11-21 09:27
pamiętam o Waszym wpisie z 15 maja. Wtedy też mieliście wracać... a jednak zamiast do Europy polecieliście jeszcze na ponad pół roku do Ameryki. Ja myślę , że to jeszcze nie koniec!!

adajurekispolka
adajurekispolka - 2013-11-21 10:42
Niestety na razie to koniec. Teraz trzeba iść do pracy ;(

katamax
katamax - 2013-11-21 11:07
Hej braiszku
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN!!!!!
Niezły wynik z tą podróżą , jesteśmy chyba w jednym klubie, ale doszliśmy tam różnymi drogami, oboje zwiedziliśmy 22 Państwa czyli 11% świata (ach te statystyki) ja przez całe swoje dotychczasowe życie, a ty w jednej podróży :0)
szacun dla Was obojga za podróż z DWÓJKĄ MAŁYCH DZIECI. Niech się schowają pary podróżujące w duecie i grupowi bakpakersi. Podróż z małymi dziećmi to ogromne obciążenie i logistyczne i psychiczne, wszak to ogromna odpowiedzialność i doskonała organizacja, dlatego inni pianobijcy to pikuś w porównaniu z waszymi zmaganiami . Podziwiam Was za to baaaardzo.

Marzena i Mariusz
Marzena i Mariusz - 2013-11-22 15:14
Gratulujemy odwagi i wytrwałości, że z tak małymi dziećmi daliście radę tyle zwiedzić...

Pozdrawiamy...

Zasoby: 230 wpisów230 285 komentarzy285 400 zdjęć400 16 plików multimedialnych16