Geoblog.pl    adajurekispolka    Podróże    Dookoła świata    Czas zacząć .... a przykro ci ... mi nie

Czas zacząć .... a przykro ci ... mi nie

Polska, Wrocław

Cześć nazywam się Ada i mam 2 latka. Mam też brata Jurka, który ma 6 miesięcy.
Hmmm jak się tutaj znalazłam można by długo pisać, ale zaczęło się to 2 lata temu kiedy pojawiłam się na świecie ... ale nie będę was zanudzać bo Jurek mi przeszkadza.
W każdym razie, za 2 miesiące wybieram się w podróż dookoła świata - co prawda nie wiem co to dokładnie znaczy, ale mój tata mówi, że będzie super. Mama pyta tylko czy nie będzie pająków i czy woda będzie.. Moim zdaniem będzie super, a Jurek potwierdza guuuu grrrr.

Bilety już kupione jedyne nad czym się zastanawiam to jaką lalkę wziąć, żebym nie miała nadbagażu, bo z czego ja to zapłacę ;).
Tata z mamą zastanawiają się co by tutaj spakować - jakie plecaki itp. jaki namiot, śpiwory ciepłe zimne do -6 czy +30
Nie wiem po co im Namiot ja mam taki fajny plażowy i nie narzekam ale tato uparł się na jakiś z tropikiem.

A najważniejsza rzecz jakby jakaś firma chciała się nam trochę pomóc naszej podróży to ja z miła chęcią zaopiekuję jakimś namiocikiem, lub śpiworem - tato ma długą listę.
Jak się dowiem co kupiliśmy nie omieszkam was poinformować o naszych sponsorach ;)